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CS:GO: Militia durch Update komplett überarbeitet

Valve hat in der Nacht ein neues Update zu Counter-Strike: Global Offensive veröffentlicht. Das sorgt für Änderungen an einer der ältesten und am wenigsten gespielten Maps im gesamten Kartenpool. Militia wurde grundlegend überarbeitet und vereinfacht.

Die heutige Nacht brachte für Spieler von Counter-Strike: Global Offensive ein neues Update. Der insgesamt 310 MB große Patch bringt Änderungen an der neuesten und einer der ältesten Maps im gesamten Kartenpool.

Weitere Änderungen an der kürzlich veröffentlichten Karte de_Canals sorgen für die Behebung mehrerer Fehler und Justierung einiger Kartenelemente. So wurde beispielsweise ein Pixelwalk im Schuhladen entfernt, an anderen Stellen die Karte so verändert, dass die Bombe nicht hängen bleiben kann.

Änderungen an Militia und Canals

Ungewöhnliche und weitergehende Änderungen wurden an Militia durchgeführt, einer der ältesten Karten im Mappool. Gravierende Einschnitte in den Aufbau der Karte sorgen für ein vereinfachtes Spielen und mehr Komfort für die T- und CT-Seite.

Außerdem kann beim Inspizieren von Ingame-Gegenständen ein offizielles Item-Zertifikat betrachtet werden. Zudem wurde der Algorithmus für in der Nähe liegende Lobbies angepasst, sodass es einfacher werden soll, Spieler derselben Sprache zu finden.

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Patchnotes zum neuen CS:GO-Update

[ MISC ]
– When inspecting in game items from user’s own inventory, from other users’ inventories, and from Community Market, players can now see an official Item Certificate that includes Finish Style, Finish Catalog Number, Pattern Template, and Wear Rating.
– Adjusted the nearby lobbies search algorithm, in addition to geographic proximity by distance, to include more results from the same country as the searching user, providing more relevant results for players living near borders.

[ MAPS ]

Canals
– fixed gap in bomb site B wall.
– fixed missing texture in bridge visible from arch.
– fixed overlapping geometry at A site.
– fixed a few places near T spawn where bomb could get stuck.
– increased fade distances on some props that were distracting.
– adjusted wall geometry in prison stairs to fix lighting glitch.
– increased lightmap grid resolution in prison lobby.
– added a piece of cardboard under new toolbox at B to block glitchy sightline.
– removed one of the picnic tables at Short.
– fixed pixelwalk in shoe shop.
– fixed errant clip brush on balcony.
– made it more difficult to climb the wood sign to B from boost.
– trimmed top corners of courtyard building facing the stairs.
– fixed nav file where lamp posts were removed.
– adjusted balcony arch prop to fix gaps.

Militia
– Moved up CT spawns and hostage rescue zone.
– Blocked off river and area around old CT spawn.
– Shortened underground tunnel, now exits into garage.
– New hostage spawn positions, removed position from small house in yard, hostages will always spawn one on upper floor and one on lower floor of main house/garage
– Opened up house near silos, can now use door to enter/exit instead of window only.
– Added some cover near tunnel exit in yard.
– Moved terrorist spawn area to balcony at back of house.
– Added cover in long-range areas.
– Fixed several boosts/exploits.
– Smoothed out movement in general.

CS:GOCS:GO: Nächste Operation geleakt, das sind alle Maps!

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