Es gibt erneut einen Patch zu Infinity Wards Shooter Call of Duty: Ghosts. Die folgenden Patchnotes sind allerdings nur für den PC und Sony-Konsolen bestimmt.
Mit dem neusten Update des Shooters Call of Duty: Ghosts möchte man bei Activision noch ein wenig mehr Stabilität und flüssiges Spielerlebnis garantieren. Auch eine grafische Aufhübschung wird mit dem Patch nachgereicht werden und die Anzahl der Frames soll sich ebenfalls verbessern. Allerdings gelten diese Neuerungen nur für die PlayStation 4, PlayStation 3 und für den PC. Für letzteren gibt es die NVIDIA PhysX, die natürlich nur für Besitzer einer GeForce genutzt werden kann.
Performance
Improved framerate performance when traversing moving platforms.
Improved latency for AMD graphics cards.
Improved performance issues caused by spamming.
Improved shader warming and level load performance.
Stability
Fixed crash in CODeSports play.
Fixed spawn crash for specific maps/modes.
Improved usability of broadcaster HUD.
Additional animations added for broadcaster mode.
Improved steam friends functionality.
Fixed smoke flickering and graphical corruption within blurred area of dual render scope.
Re-enabled fur and smoke DLLs from nVidia.
Additional Fixes
Fixed a variety of map specific spawn issues.
Fixed lobby migration closing the create a class screen.
Fixed not showing attachments and weapon camo for players while in private match lobby.
Fixed dog's extended kill not showing properly in final killcam.
Fixed loadouts appearing restricted if a restricted perk was selected in specialist strike package even though specialist wasn't equipped.
Fixed split screen UI issue that could potentially leave player in a bad state.Fixed issue when selecting store from squads.
Fix to remember spectator team when switching to freecam in broadcaster mode.Fixed issue with loading into specific maps with ghost mask equipped.